תבנית - בניית בתים בבוסטון

Brandeis University

תבנית - בניית בתים בבוסטון

אוניברסיטת ברנדייס

415 South St, Waltham, MA 02453, ארצות הברית

ברנדייס הינה אוניברסיטת מחקר פרטית.
בשנת 2018 נרשמו ה 5,800 סטודנטים בסך הכל, המוסד מציע יותר מ 43 מגמות ו 46 תארים.
בשני שלישים מהשיעורים לתואר ראשון יש 20 סטודנטים או פחות. סטודנטים יכולים להירשם לקורסים במוסדות אחרים, כולל מכללת בוסטון, אוניברסיטת בוסטון ואוניברסיטת טאפטס.

ברנדייס מתמקד באומנויות ליברליות ומושך אליו סטודנטים מגוונים מבחינה גאוגרפית וכלכלית; 72% מבוגרי התואר הראשון שאינם בינלאומיים הם מחוץ למדינה, 50% מהסטודנטים במשרה מלאה מקבלים סיוע כלכלי ו -13.5% הם מקבלי המענק הפל הפדרלי.
יש באוניברסיטת ברנדייס את אוכלוסיית הסטודנטים הבינלאומית השמינית בגודלה בכל אוניברסיטאות בארצות הברית.

ברנדייס כסווגת כאוניברסיטה מסוגR1  דהיינו אוניברסיטאות דוקטורט – עם פעילות מחקרית גבוהה מאוד.

ברנדייס, שנוסדה בשנת 1948 כמוסד חינוכי שאינו כתתי, חילוני, בחסות הקהילה היהודית, הוקם על ידי ועדה בניו יורק בראשות ד"ר ישראל גולדשטיין.
הנאמנים הציעו לקרוא לאוניברסיטה על שם אלברט איינשטיין, אך הוא סירב, ולכן היא נקראה על שם לואי ברנדייס, השופט היהודי הראשון של בית המשפט העליון בארה"ב.
אלינור רוזוולט הצטרפה לחבר הנאמנים בשנת 1949.

תלמידים שפנו לבית הספר לא נשאלו על גזעם, דתם או מוצאם.
את כיתת השנה הראשונה של 107 תלמידים לימדו שלוש עשרה מדריכים בשמונה בניינים, סטודנטים הגיעו מ -28 מדינות ושש מדינות זרות.
הספרייה הייתה בעבר אסם, התלמידים ישנו בבניין בית הספר לרפואה לשעבר ובשני צריפים של הצבא, ובקפיטריה היה בית הספר לרפואה אשר בה איחסנו גופות.

המחוקק הממלכתי של מסצ'וסטס אישר לברנדייס להעניק תואר שני, תואר דוקטור ותארים מכובדים בשנת 1951.

לאחר שברנדייס העניק תואר דוקטור לשם כבוד לראש הממשלה הישראלי דייוויד בן גוריון בשנת 1960, החרימה ירדן את האוניברסיטה והודיעה כי לא תנפיק שם אישורי לימוד לסטודנטים ירדנים.

בתי הספר של ברנדייס כוללים את המכללה לאמנויות ומדעים, בית הספר לתואר שני לאמנויות ומדעים, בית הספר הלר למדיניות חברתית וניהול, בית הספר הרב ללימודי קיץ והמשך, ובית הספר למנהל עסקים בינלאומי ברנדייס.
התמחות, עוזרי מחקר וחוויות מעשיות אחרות זמינות לאורך כל תוכנית הלימודים.  המימדים הגלובליים והחווייתיים של החינוך בברנדייס מתבצעים באמצעות מרכזים ומכונים בינלאומיים.

בספריית גולדפרב בברנדייס יש יותר מ 1.6 מיליון כרכים ו -300,000 כתבי עת אלקטרוניים.

בשנת 1980 הקים ברנדייס את מרכז מוריס ומרילין כהן ללימודי יהדות מודרנית, המרכז האקדמי הראשון שהוקדש לחקר חיי היהודים בארצות הברית. מחקרים אחרונים כוללים מחקר עם משתתפים בישראל במסגרת פרויקט תגלית.

כתובת אוניברסיטת ברנדייס 415 South St, Waltham, Massachusetts

ניתן להגיע לאוניברסיטה בכל האמצעים התחבורתיים הרגילים- רכבת, רכבת תחתית אוטובוס ורכב פרטי. קיימים מקומות חניה בסביבת האוניברסיטה.

Brandeis University
חדש באתר
הצטרפו אלינו
בוסטון והסביבה
גלילה לראש העמוד