תבנית - בניית בתים בבוסטון

פארק Fenway

תבנית - בניית בתים בבוסטון

Fenway Park

4 Jersey St, Boston, MA

Fenway Park הוא פארק או שמא איצטדיון בייסבול הממוקם בבוסטון, ליד כיכר קנמור.
מאז 1912 הוא משמש כביתה של בוסטון רד סוקס, קבוצת הבייסבול של הליגה האמריקאית בעיר, ומאז 1953 הזכיינית היחידה שלה בבייסבול מליגה ליגה (MLB).

האיצטדיון נבנה בשנת 1912, ונבנה מחדש בשנת 1934.זהו מרגש בייסבול הוותיק ביותר בליגת ה- MLB.
בגלל גילו ומיקומו בשכונת Fenway – Kenmore הצפופה בבוסטון, הפארק שופץ והורחב פעמים רבות.
זהו המגרש החמישי הקטן ביותר בין מגרשי הבייסבול של MLB לפי קיבולת ישיבה, השני הקטן ביותר לפי קיבולת כוללת, ואחד משמונה שלא יכול להכיל יותר מ 40,000 צופים.

למי שרוצה להיות מעורה וקצת 'מקומי' להלן מספר מאפיינים יחודיים לאיצטדיון: המפלצת הירוקה-  The Green Monster הינו כינוי לחומה הגבוהה והרחבה שחלק הפנימי של האיצטדיון,  כך גם אזור היציע שהגה וויליאמסבורג.
אי אפשר לפספס את הכיסא האדום הבולט בין שלל הכיסאות הירוקים שנועד לסמן את המקום המרוחק ביותר שבו נחבט הכדור במהלך משחק.

שני העמודים הצהובים המסמנים את גבולות תחום החבטות החוקיות נקראים על שם שחקני העבר של הרד סוקס, העמוד בשדה הימני נקרא Pesky's Pole לכבודו של ג'וני פסקי, והעמוד בשדה השמאלי, מעל המפלצת הירוקה, נקרא Fisk Foul Pole  לכבודו של קרלטון פיסק. לסיום, גם יציע פרטי המכונה Duffy’s Cliff ולאחר מכן 406 Club.

Kids Concourse ו- Wally's Clubhouse המועדון של וואלי וכן הינם שתי תוכניות עבור ילדים. אפשר לקבל אוזניות מציאות מדומה לגישה לסרטוני 360 מעלות של אימוני אביב להכנת המשחקים. במועדון של וואלי יש תערוכה ניידת מתגלגלת הכוללת גרסה פיברגלס מיניאטורית. ישנם חפצים עם עבר היסטורי שאפשר לראות ולמשש.

שעות הסיורים באיצטדיון הינם משעה 9:00 בבוקר (בחורף משעה 10:00) ועד 17:00 אחר הצהריים.
בימים שישי בהם משחקים אז הסיור מסתיים 3 שעות לפני תחילת המשחק, הסיורים מתחילים בכל שעה עגולה.

עלות כניסה- מבוגר 21$ וילדים מגיל 3-12 בעלות של 15$, הגישה לפארק נוחה באמצעות הרכבת התחתית T וגם באמצאות אופניים.

ישנם חניונים רבים סביב האיצטדיון. שניים מהם איצטדיונים רשמיים של האיצטדיון והיתר בבעלויות אחרות.

כמובן שהכי כיף לראות משחק בשידור חי בניגוד לענפי ספורט דוגמאת כדורגל וכדורסל, כאן אורך המשחקים שונה וגם הכללים. למי שלא רגיל, יתקשה להתרגל, מדובר במשחקים ארוכים מאוד עם הפסקות רבות.
אתם תראו הרבה אנשים שנכנסים באמצע משחק וכאלו שעוזבים באמצע. העיקר החוויה.

בארה"ב בייסבול נחשב כספורט לאומי ובהחלט מותאם לכל המשפחה- גדולים וקטנים. מאחר והישראלים לא רגילים לסוג הספורט של בייסבול אני ממליץ בחום להתכונן כמה שיותר לקראת הביקור באיצטדיון- לקרוא על ההיסטוריה של המועדון והקבוצה הרד סוקס, וכך יתאפשר לכולם, במיוחד לילדים, להתחבר טוב יותר למה שרואים כי לראות כיסא אדום סביב מליון כיסאות ירוקים לא אומר כלום לאף אחד- אם לא קוראים לפני כן על ההיסטוריה.

פארק Fenway
חדש באתר
הצטרפו אלינו
בוסטון והסביבה
גלילה לראש העמוד