תבנית - בניית בתים בבוסטון

מוזיאון הילדים של בוסטון

תבנית - בניית בתים בבוסטון

Boston children’s museum

מוזיאון הילדים של בוסטון נמצא ברחוב 308 Congress Street, Boston, MA 02210

מוזיאון הילדים של בוסטון הוא השני העתיק ביותר בעולם, ואחד ממוזיאוני הילדים המשפיעים ביותר בעולם. התערוכות והתוכניות של המוזיאון מדגישות מעורבות ולמידה מעשית באמצעות חוויה, ומשתמשות במשחק ככלי לעורר את היצירתיות, הסקרנות והדמיון הטבועים בילדים. המוזיאון הוא גם אחד ממוזיאוני הילדים הבודדים בעולם שמקיים אוסף: אוספי המוזיאון של אמריקה, היסטוריה טבעית, תרבות גלובלית, אינדיאנים, בובות ובובות וחפצים יפניים כוללים יותר מ -50,000 פריטים.

מוזיאון הילדים של בוסטון הוקם בשנת 1913 על ידי לשכת מורי המדע, קבוצת מחנכים בעלי חזון המוקדשים לספק משאבים חדשים למורים ולתלמידים כאחד, כמרכז להחלפת חומרים ורעיונות לקידום הוראת המדע. במשך למעלה ממאה שנים הוא מעסיק את הילדים בחוויות גילוי משמחות המשרה הערכה על עולמנו, מפתחת כישורי יסוד ומעורר את הסקרנות אשר מלווה את הילדים להמשך חייהם.

התערוכות והתוכניות של המוזיאון מדגישות מעורבות ולמידה מעשית באמצעות חוויה, ומשתמשות במשחק ככלי לעורר את היצירתיות, הסקרנות והדמיון הטבועים בילדים. תערוכות המוזיאון מיועדות לילדים ומשפחות ומתמקדות במדע, תרבות, מודעות סביבתית, בריאות וכושר ואמנויות. בנוסף לתערוכות נרחבות במרכז ילדים, מחנכי המוזיאונים מפתחים תכניות ופעילויות רבות העוסקות באוריינות, אומנויות הבמה, מדע ומתמטיקה, אמנות חזותית, תרבויות ובריאות ובריאות..

עלות כניסה לכל גיל 18$ חוץ מתנוקות עד גיל שנה

באוטובוס, רכבת תחתית T, אופניים ואפילו בהפלגה (כי המוזיאון על שפת הנהר).

Farnsworth Street Parking Garage or Stillings Street Parking Garage. Bring your ticket to the Museum for validation

חניה אפשר למצוא בחניונים סמוכים ברחובות הבאים: Farnsworth Street Parking  Garage  וגם  Stillings Street Parking Garage . יש להביא הכרטיסים לכניסה למוזיאון לצורך תיקוף  .

מקום מומלץ בחום. במיוחד עבור ילדים בגיל גן חובה עד נניח כיתה ג' או ד'. בהשוואה למוזיאון המדע הרי שמוזיאון הילדים הוא לילדים קטנים יותר. ומוזיאון המדע מותאים לילדים גדולים יותר. מוזיאון המדע גם גדול יותר מכפליים ממוזיאון הילדים. יש להניח שלאחר מספר שעות כדאי לצאת להתאוורר ואז לחזור ולהיכנס שוב.

גלילה לראש העמוד